Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

petrph

8. 2. 2011 12:53
no tak nevím

zda argument že lidé s teplotou 38 stupňů a jim podobní, "zneužívají pohotovosti či svého praktického lékaře podstatně méně a tím

zbývá ošetřujícímu personálu větší kapacita věnovat se potřebným." je ten správný pro podporu poplatků.

Jednako,(nevím jak doktorům), ale pacientům se zdá teplota kolem 38 docela vysoká,a většinou je doprovází spousta jiných,horších příznaků. Co si jen vzpomínám,  tak s podobnou teplotou jsem se jednou  skoro dusil, a podruhé to byly bolesti v podbříšku,takže mne sanita odvezla rovnou na operační sál.Na to abych třeba počkal a umožnil "ošetřujícímu personálu "větší kapacitou  věnovat se potřebnějším", jsem skutečně nemyslel.

A že skutečně nejde a nešlo o to "aby ošetřující personál věnoval  větší kapacitu  potřebným".Stejně většina lidí musí čekat i na té pohotovosti třeba i hodiny, pokud se ošetřující personál těm potřebnějším věnoval...Ale jenom a jenom o to,že tu jim poskytnutou péči nemocnice vykázala zdravotní pojišťovně k úhradě. Nemýlím se?

0 0
možnosti

kali.czz

8. 2. 2011 16:06
Re: no tak nevím

Já osobně jsem se často cítil hůř, když jsem měl jen tich 38, než když mi něco bylo. Lidi často chodí k lékařům s ,,kravinami", jak by vám doktor řekl. Vyplývá to většinou z neznalosti lidí, co by jim mohlo být a žádné praxe, kterou s nemocemi nemají. Někdy jsem příznivcem toho, že když nevím, co mi je tak pro jistotu k doktorovi zajdu, někdy to jsou ale tak absurdní případy, co slyším, že to už opravdu se chytám za hlavu. Právě tady máte jasně nastíněno co by se stalo, kdyby se zavedl poctivý kapitalismus ve zdravotnictví, lidé platili i za hloupou návštěvu kvůli horečce podobné částky jako se platí u právníků. To by teprve si pacienti rozmysleli jestli jít nebo nejít

0 0
možnosti
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2349x
Lékař a konzultant pro klinický výzkum, bývalý člen strany Svobodní. Vzorný manžel a pyšný otec čtyř skvělých dětí.

Seznam rubrik